יום שלישי, 13 באפריל 2010

בחרנו שם – מעכשיו אימרו "איטלקיה בתחנה"!

שלום חברים!

אז אולי כבר שמתם לב (כי מרוב התרגשות כבר החלפנו את כותרת הבלוג) שבחרנו את שם המסעדה שלנו ומהיום שמה" איטלקיה בתחנה". החלטנו ללכת על השם הזה בעיקר בגלל התגובות החמות שלכם, אתם אמרתם שהשם הזה קליט, מצלצל טוב ומתאר באופן ברור את המסעדה. אז למרות שהשם "איטלקייה בתחנה" מתאר בצורה טובה את ליבת המסעדה, אנחנו רוצים לפרט קצת יותר מהי  אותה "איטלקיה בתחנה".

מסעדת "איטלקיה בתחנה " הינה למעשה מה שהאיטלקים מכנים "ריסטורנטה", ריסוטרנטה היא מסעדה לכל דבר, יש לה תפריט עשיר ומגוון ושירות מקצועי, יציאה לארוחת צהריים או ערב לריסטורנטה באיטליה נחשבת לבילוי."איטלקיה בתחנה" ריסטורנטה איטלקית בניצוחו של השף אמיר מרקוביץ תציע מטבח  איטלקי עם דגש על המטבח הדרום איטלקי.

המטבח הדרום איטלקי הינו המטבח הנפוץ ביותר באיטליה, באופן כללי ניתן לומר שהאוכל בדרום איטליה נחשב בריא יותר, כאשר עגבניות, פירות ים, שום ושמן זית הם חלקים עיקריים בבישול. אז כשבא לכם לאכול אוכל דרום איטלקי עם דגש על דגים ופירות ים אנחנו וכל צוות איטלקייה בתחנה נהיה כאן בשבילכם החל מה-01.06.10

אנחנו רוצים להודות לכולכם, חברים וקוראים יקרים, על העזרה בבחירת השם. קראנו בעיון ולקחנו בחשבון את כל מה שכתבתם וכפי שהבטחנו כל אלו שהציעו את השם " איטלקיה בתחנה " יוזמנו לפתיחה החגיגית.

אנחנו מבטיחים לעדכן על עוד דברים חדשים שקורים אצלנו במהלך ההקמה.

עד הפוסט הבא,

צוות "איטלקיה בתחנה".

(אך, איזה כיף להגיד את זה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה