יום שני, 3 במאי 2010

נעים להכיר!

עכשיו כשאתם כבר קצת מכירים את המסעדה שלנו ניראה שהגיע הזמן שתכירו גם אותנו, את אלה  
שמאחורי העשייה.

_MG_8196אמיר וליאור ב"איטלקיה בתחנה" בימי ההקמה

אז מי אנחנו?

אנחנו שניים שחלקכם בטח כבר מכירים ממסעדת "פורלין" שהחודש אנחנו נאלצים לסגור אותה, עקב 
הריסת המבנה שבו שוכנת המסעדה.

 שף אמיר מרקוביץ – אני בן 33 נשוי תושב תל אביב, שף ושותף ב"איטלקייה בתחנה". צברתי ניסיון ש
ל 9 שנים בבישול מודרני וקלאסי שמתמחה בדגים ובפירות ים שהם אהבתי הנצחית בתחום הקולינרי.
את השכלתי הקולינארית רכשתי בשנת 2001 בבית הספר היוקרתי לבישול "FERRANDI" בפריז,
אותו סיימתי בהצטיינות וזו זכורה לי בתור אחת החוויות המשמעותיות ביותר בחיים. לאחר הלימודים
עבדתי במשך שנה במסעדת "LES BOOKINIEST" שזהו ביסטרו צרפתי של השף בעל כוכבי מישלין "
GUY SAVOY", לאחר מכן במשך שנה נוספת כיהנתי  כסו שף במסעדת "LALIVI" שבפריז. כאשר
חזרתי לארץ נכנסתי למסעדת "פורלין" כשף ושותף. בנוסף לעבודתי ב"פורלין" ו "באיטלקייה בתחנה"
אני גם מתפקד בתור יועץ קולינארי אשר מייעץ ומלווה בארץ ובחו"ל את החברה "דורות מוצרי שום
ותיבול", אני שמח מאוד לצאת ביחד עם ליאור למסע חדש שכולו חוויות, טעמים והתרגשויות.

 ליאור בן עדי – אני בן 36 נשוי תושב תל אביב. במהלך חיי המקצועיים צברתי ניסיון של 12 שנים
בניהול מסעדות ורשתות מזון. בין היתר סיימתי, תואר ראשון במשפטים וממשל מהמרכז הבין תחומי
בהרצליה, כיום אני מסיים לימודים לתואר שני במנהל עסקים, ברקאנטי אונ' תל אביב, בשנים
האחרונות ניהלתי והייתי שותף במסעדת "פורלין" ביחד עם אמיר ואני שמח לצאת איתו לדרך חדשה
מסקרנת ופורייה.

אז קודם כל נעים לנו להכיר אתכם וכמובן שנשמח לראות אתכם במסעדה החדשה ולהגיד שלום באופן
אישי.

טוב, צריך לחכות רק עוד קצת.

שלכם,

אמיר וליאור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה