יום חמישי, 22 באפריל 2010

היום בוחרים לוגו!

הי חברים!

הגענו לקטע מאוד מעניין ומאוד קירטי בחיי ה"איטלקיה" שלנו. אנחנו עומדים לפני החלטה סופית לגבי הלוגו של המסעדה. מאחר והמסעדה שלנו נמצאת במקום בעל חשיבות היסטורית שגם משפיעה על העיצוב של המקום אנחנו וחברת המיתוג שלנו הגענו למסקנה שהערכים שלפיהם  "איטלקיה בתחנה" תקום יהיו הערכים הבאים, הרי איזה מקום שמכבד את עצמו מתקיים לא על פי ערכים?!

קלאסיקה, געגוע, ביתיות, חום, איכות ומסורת.

הלוגו של המסעדה מספר לא רק על הערכים, אלא גם על הסיפור של המקום ולכן אנחנו נציג לפניכם 3 אופציות לעיצוב הלוגו וסיפור קצר שמסביר אותם. מוכנים?

לוגו מס' 1:

שילוב של מבנה המסעדה עם קרון הרכבת. השילוב יוצר חיבור בין מה שקיים היום לתל אביב של פעם.סגנון האיור בטכניקת תחריט נותן תחושה של מוסד, מקום שקיים כבר הרבה זמן וכאן כדי להישאר.

Fullscreen capture 21042010 231357

לוגו מס' 2:

לפניכם חותמת עגולה וקלאסית המכיהל בתוכה איור של המסעדה וסביבתה. זוית המבנה בלוגו מזכירה רכבת נוסעת ונותנת דינאמיות ללוגו.הלוגו משדר אווירה נוסטלגית, חמה וביתית. נותנת תחושה שהאוכל המוגש במסעדה מיוצר עפ"י מסורת הבישול האיטלקי, המשפחתי הנעשה בעבודת יד.

Fullscreen capture 21042010 231428

לוגו מס' 3:

הלוגו הזה הינו בעל מבנה קלאסי, מורכב ממבנה המסעדה ומסמל בית חם בסגנון איטלקי ונקי. הלוגו משדר עדכניות ואיכות ומשתמש בנכסי השם "איטלקיה בתחנה" ובצורת המבנה של המסעדה.

Fullscreen capture 21042010 231453-1

אז מה אתם אומרים? כבר הספקת לגבש דעה לגבי הלוגו שאתם הכי אוהבים והכי מתחברים אליו? נשמח לכל עזרה.

לפני הסוף אנחנו רוצים לספר לכם קצת גם על הפונט הנבחר. אנחנו בעצמנו נלהבים מזה שישנה משמעות כה רבה למאפיינים כמו פונט ומה העבר שלו, אז תקשיבו:

זה הפונט הנבחר שלנו:

Fullscreen capture 22042010 000303

הדסה הוא גופן עברי שנוצר בין השנים 1932 עד 1958. באופן נדיר בתחום פיתוח הגופנים פותח הפונט במשך שנים כה רבות (כארבעה עשורים). עקב כך זוכה הגופן להערכה כ"מלאכת חיים" ו"מלאכת האהבה". האות שואבת השראה מן העיצוב העתיק של אותיות עבריות בספרי קודש, אך תוך הקפדה רבה על בהירות, קריאות ועדכניות. (מתוך הויקיפדיה).

אז גילינו עוד משהו חדש :).

תודה רבה לסטודיו Oi! על עיצוב האופציות ללוגו שלנו. עכשיו צריך רק לבחור!

מחכים לתגובות שלכם,

צוות "איטלקיה בתחנה".

יום שלישי, 13 באפריל 2010

בחרנו שם – מעכשיו אימרו "איטלקיה בתחנה"!

שלום חברים!

אז אולי כבר שמתם לב (כי מרוב התרגשות כבר החלפנו את כותרת הבלוג) שבחרנו את שם המסעדה שלנו ומהיום שמה" איטלקיה בתחנה". החלטנו ללכת על השם הזה בעיקר בגלל התגובות החמות שלכם, אתם אמרתם שהשם הזה קליט, מצלצל טוב ומתאר באופן ברור את המסעדה. אז למרות שהשם "איטלקייה בתחנה" מתאר בצורה טובה את ליבת המסעדה, אנחנו רוצים לפרט קצת יותר מהי  אותה "איטלקיה בתחנה".

מסעדת "איטלקיה בתחנה " הינה למעשה מה שהאיטלקים מכנים "ריסטורנטה", ריסוטרנטה היא מסעדה לכל דבר, יש לה תפריט עשיר ומגוון ושירות מקצועי, יציאה לארוחת צהריים או ערב לריסטורנטה באיטליה נחשבת לבילוי."איטלקיה בתחנה" ריסטורנטה איטלקית בניצוחו של השף אמיר מרקוביץ תציע מטבח  איטלקי עם דגש על המטבח הדרום איטלקי.

המטבח הדרום איטלקי הינו המטבח הנפוץ ביותר באיטליה, באופן כללי ניתן לומר שהאוכל בדרום איטליה נחשב בריא יותר, כאשר עגבניות, פירות ים, שום ושמן זית הם חלקים עיקריים בבישול. אז כשבא לכם לאכול אוכל דרום איטלקי עם דגש על דגים ופירות ים אנחנו וכל צוות איטלקייה בתחנה נהיה כאן בשבילכם החל מה-01.06.10

אנחנו רוצים להודות לכולכם, חברים וקוראים יקרים, על העזרה בבחירת השם. קראנו בעיון ולקחנו בחשבון את כל מה שכתבתם וכפי שהבטחנו כל אלו שהציעו את השם " איטלקיה בתחנה " יוזמנו לפתיחה החגיגית.

אנחנו מבטיחים לעדכן על עוד דברים חדשים שקורים אצלנו במהלך ההקמה.

עד הפוסט הבא,

צוות "איטלקיה בתחנה".

(אך, איזה כיף להגיד את זה).

יום ראשון, 4 באפריל 2010

אז איפה שמים את הבר?

שלום חברים וקוראים יקרים!

כך ניראה מבנה המסעדה שלנו היום, אבל בקרוב הוא יראה אחרת!

תמונה4-1

החופש כבר כמעט נגמר והעבודות לבניית המסעדה מתחילות ממש, ממש בקרוב.ידוע לכם שהמבנה של המסעדה הוא מבנה עתיק, אבל עיצוב הפנים של כל החללים זה משהו שאנחנו חושבים עליו עכשיו לא מעט. כמובן שאנחנו מבינים בעיקר באוכל וכדי לבנות ולעצב את המסעדה שלנו בצורה נכונה, יפה ומתאימה לצרכינו, פנינו לאדריכלים והם חקרו את המקום והציעו לנו 3 אלטרנטיבות עיצוביות.

לפניכם 3 עיצובים אדריכליים כאשר ההבדל המהותי ביניהם הוא מיקומו של הבר שמסומן באדום בתוך החלל הפנימי של מהסעדה.

תמונה3תמונה2 תמונה1

אז מה אתם אומרים?

האם מצד ימין, שמאל או באמצע?

כשאתם חושבים על זה גלגלו בראשכם את הרעיון של המקום, איטלקי, חמים ומפנק.

האם הייתם רוצים לראות את הבר ישר בכניסה, או שמא המיקום האידיאלי בשביל אוהבי הישיבה על הבר הגבוה הוא בסוף?

נשמח לשמוע את דעתכם החשובה בנושא הזה!

בלי זה לא נוכל להמשיך!

שלכם,

צוות המסעדה בהקמה