יום ראשון, 23 במאי 2010

טיול קולינארי בדרום איטליה – חלק א'

חברים יקרים!

לפני שהכל התחיל, הרבה לפני פתיחת הבלוג והרבה לפני בניית התפריט נסענו אמיר ואני לטיול בדרום איטליה. בטיול ביקשנו לספוג את הטעמים, הנופים והאוירה של דרום איטליה, להבין את מה שיש לדרום איטליה להציע ולנסות להביא אליכם את כל מה שספגנו. נהננו מאוד מהטיול שלנו ובמיוחד כאשר טיילנו בדרך אמלפי. המאכלים הטעימים, הנופים המדהימים והאנשים הקסומים. כולם נחרטו בלבבנו ולכן החלטנו לשתף אתכם במסע שלנו ולהראות לכם קצת איך זה שם...

את המסע התחלנו ברומא, שם שכרנו רכב ויצאנו דרומה לכיוון נאפולי. האמת שקצת הלכנו לאיבוד בדרך אבל התעשתנו והגענו ליעדנו הראשון סורנטו, עיירה מקסימה על דרך אמלפי. בסורנטו אכלנו ארוחת ערב במסעדה מקסימה

תמונה מס 1 תמונה מס 2 תמונה מס 3 תמונה מס' 4 תמונה מס 5

בבוקר סיירנו באיזור סורנטו, סורנטו ידועה כמקום העיקרי באיטליה להכנת לימונצ'לו, הלימונים של סורנטו מדהימים בגודלם ובטעמם החמוץ, מתוק.

תמונה 6 תמונה 7

ביקרנו במפעל לייצור שולחנות מסורתי הפועל באזור מתחילת המאה ה-19

תמונה 8

תמונה 9

לאחר מכן עצרנו בעיירה יפיפיה שאיננו זוכרים את שמה וכמובן שלא יכולנו שלא לנשנש פיצה טרייה..

תמונה 10תמונה מס 11

לאחר מכן המשכנו לעיר פוסיטאנו  לארוחת צהריים, כמובן.

תמונה 11 תמונה 12 תמונה 13

שבעים וקצת שיכורים נכנסנו לסופר המקומי לקנות גבינת פרמיג'אנו לקינוח.

תמונה מס 14

המשכנו לעיירה אמלפי, לאמלפי כדאי להגיע בעונת התיירות ולא מרבית המקומות יהיו סגורים ובכל זאת יגענו ומצאנו מסעדה מקומית קטנה וטעימה על קו המים.

תמונה 15

תמונה 16

לנו את הלילה במלון מקסים באמלפי ולמחרת בבוקר שמנו פעמינו לכיוון העיר בארי השוכנת בצידו השני של המגף. הגענו לבארי בשעה 12:00 בדיוק בזמן לארוחת צהריים במסעדה מדהימה שאתם חייבים לבקר בה.

המסעדה בבארי:
AI DUE GHIOTTONI
VIA PUTIGNANI 11
BARI - ITALY
080-232240 טלפון

סגורה בימי ראשון ובחודש אוגוסט ומתמחה בדגים ופירות ים.

תמונה מס' 17

תמונה מס 18 תמונה מס 19

בשלב הזה כבר לא יכולנו לאכול יותר כלום אז קינחנו רק בפרמיג'אנו (מהטובים שאכלתי בחיי) ובבר הסמוך לגמנו אספרסו משובח וכוסית לימונצ'לו.

תמונה מס 20

תמונה מס 21

זהו סופו של חלק א' של הטיול הקולינארי שלנו בדרום איטליה. את חלק ב' של הטיול נקדיש לנאפולי.

שלכם,

אמיר וליאור

Rowena אמר/ה...

I love your food travels! It took me some time to figure out the language, so I hope that you'll be sharing more dining adventures in Italy!